dijous, 22 de setembre del 2005

Neix "Ca Una Puta"!

A la fi, després de superar durs obstacles (la vessa), neix Ca Una Puta, un portal PHP-Nuke que administram el meu amic ZiP i jo. Allà s'escriurà sobre tot tipus de temes, interessants o no. De fet, si vos hi registrau podreu escriure-hi lo que volgueu. Sí, lo que volgueu. Mentre vos interessi a vosaltres... xD Respectarem la llibertat d'expressió de tots; no només la nostra pròpia (ja sé perquè o per qui ho dic).
Va ser collonuda la nostra primera opertura cap al públic. Sí, aquesta és la segona vegada que apareix Ca Una Puta. Tot és degut a una fatalitat un tant casual (i sobretot molt filldeputiana). Vam penjar el portal al servidor d'allotjament Shinranet (mal rebenti en merda) el qual ja era lent de collons, però així i tot ja ens anava bé. No feia ni una setmana que l'havíem obert quan ja teniem uns set usuaris, unes quatre notícies i alguns missatges al fòrum. Hagués estat precisament aquell moment un dels millors per fer el primer backup. Sí, ho hagués estat. Va ser deixar passar unes hores des d'haver pensat en fer-ho quan el servidor va tornar a anar lent. «Res. Ni cas. Quan torni a la normalitat farem backup». Quines rialles quan al tornar a la normalitat el servidor s'havia perdut tota la informació referent als usuaris de la base de dades. Shit-A-Net n'havia fet de les seves!
Però això no va ser res. Per acabar de fer vessar el tassó, l'endemà vaig novament a la nostra web i me trob amb que han (sí, ELLS) canviat la NOSTRA pàgina inicial, enlloc de sortir el portal apareix una pàgina sol·licitant que se faci clic a un banner i que, en haver-ho fet, si es pitja a un enllaç tot s'arreglarà. L'enllaç apuntava a un estrany "arregla.php", dins el nostre directori que nosaltres NO havíem posat allà. Vaig seguir les instruccions i res de res: se'm carregava una pàgina en blanc. Quina va ser la meva sorpresa quan vaig entrar per FTP al servidor i vaig comprovar amb els meus propis ulls que el miraculós script PHP que ens havia de salvar i arreglar aquella cagada era... Un fitxer que ocupava 0 bytes!!! Amb raó sortia una pàgina en blanc.
Vaig deixar el web com antes de que aquells putes desgraciats el tocassin, que ens deixaven allotjar fins a 100 MB gratuïtament a canvi de propaganda però així i tot no deixaven de ser uns putes desgraciats. Al cap d'unes hores em vaig trobar altra vegada amb la pàgina inicial modificada, sol·licitant el mateix clic al banner i "sol·lucionant" els nostres problemes amb aquell màgic "arregla.php" de 0 bytes. Tenien una tasca programada per repetir-se cada un parell d'hores! Això és tenir mala llet!
Òbviament hem canviat de servidor d'allotjament. Ara esteim a 100WebSpace que, de moment, pareix correcte (per dir això ens podrien posar sa propaganda un poc més petita...). Esperem poder mantenir aquesta opinió. I passau-vos per la web, que està a http://fa.mooo.com o http://www.caunaputa.tk, la que vos costi menys recordar.